Meestal verloopt het contact met klanten (cliënten, patienten) binnen uw organisatie uitstekend. Alle medewerkers doen daarvoor dagelijks hun best.
Soms lopen situaties helaas anders. Schelden, vloeken en ander ongewenst gedrag, het komt allemaal voor. Sommige mensen hebben een kort lontje. Als professional toegeven aan dit soort gedrag is geen optie, je wilt je immers niet laten koeioneren!
Wij noemen onze agressie-trainingen liever ‘Omgaan met (on)gewenst gedrag’.
Je gaat leren hoe je onprettig of zelfs agressief gedrag effectief weer kunt ombuigen naar een respectvolle samenwerking.
Uitgangspunt
Uitgangspunt binnen de trainingen is het onderscheid tussen ‘frustratie-agressie’ en ‘instrumentele agressie’. Bij de eerste soort leer je hoe je effectief en empathisch kunt reageren op op de gefrustreerde cliënt. Bij de tweede vorm -de instrumentele agressie- werken we met een heldere we 'zero-tolerance' benadering. Goed omgaan met agressie valt of staat met helder en klantgericht communiceren, en oog houden voor je eigen veiligheid.
Agressie trainingen
Agressietraining Basis
Agressietraining voor Ambulancemedewerkers
Agressietraining voor Baliemedewerkers
Agressietraining voor de Brandweer
Agressietraining voor de Buitendienst
Agressietraining voor B&W
Agressie Coach
Agressietraining bij Dementie
Groepsagressie
Agressietraining Herhaling
Agressietraining Huisbezoek
Agressie Interventieteam (AIT)
Agressie Interventieteam Praktijkoefening
Agressie bij jonge Kinderen
Klantgericht Communiceren
Meldcode Huiselijk geweld
Nazorg bij Agressie
'Nee' zeggen
Directe Opvang bij Agressie
Veeleisende Ouders en Familie
Seksuele Intimidatie
Telefonische Agressie
Agressietraining voor de Thuiszorg
Agressietraining voor Toezicht en Handhaving
Agressietraining Verdieping
Fysieke Weerbaarheid
Agressietraining voor Wijkteams
< < Klik hier om deze informatie als PDF te downloaden. Of bel voor meer info: 0165-769.089
© 2023 VAN EIK TRAINING EN ONDERWIJS – M: 06-30.74.1972 – T: 0165-769.089