Klantbeleving, hospitality en agressie trainingen
Meestal verloopt het contact met klanten burgers,bewoners, clienten, patienten of omstanders binnen uw organisatie uitstekend. Alle medewerkers doen daarvoor dagelijks hun best.
Soms lopen situaties helaas anders. Schelden, vloeken en ander ongewenst gedrag, het komt allemaal voor. Sommige mensen hebben een kort lontje. Als professional toegeven aan dit soort gedrag is geen optie, je wilt je immers niet laten koeioneren!
Wij noemen onze agressie-trainingen liever ‘Omgaan met (on)gewenst gedrag’. Je gaat leren hoe je onprettig of zelfs agressief gedrag effectief kunt ombuigen naar een respectvolle manier van met elkaar omgaan.
Uitgangspunt
Uitgangspunt binnen de trainingen is het onderscheid tussen frustratie-agressie en instrumentele agressie.
Bij frustratie-agressie leer je hoe je effectief en empathisch kunt reageren op de gefrustreerde persoon.
Bij instrumentele agressie werken we met een heldere we 'zero-tolerance' benadering.
Goed omgaan met agressie valt of staat met helder en klantgericht communiceren, en oog houden voor je eigen veiligheid.
Voor verdere en diepere informatie over agressie kunt u bekijken bij onze agressietrainingen
Agressie trainingen
Agressietraining voor Ambulancemedewerkers
Agressietraining voor de Brandweer
Agressietraining voor de Buitendienst
Agressietraining voor B&W
Agressietraining bij Dementie
Groepsagressie
Agressietraining Huisbezoek
Agressie Interventieteam (AIT)
Agressie Interventieteam Praktijkoefening
Agressie bij jonge Kinderen
Klantgericht Communiceren
Nazorg bij Agressie
'Nee' zeggen
Praktijkoefening Baliemedewerkers
Directe Opvang bij Agressie
Veeleisende Ouders en Familie
Seksuele Intimidatie
Telefonische Agressie
Agressietraining voor de Thuiszorg
Agressietraining voor Toezicht en Handhaving
Agressietraining Verdieping
Fysieke Weerbaarheid
Agressietraining voor Wijkteams
© VAN EIK TRAINING EN ONDERWIJS – M: 06-30.74.1972 – T: 010-737.04.07